prpdryousefi

https://prpiran.com/

prpdryousefi

https://prpiran.com/

هزینه اوزون تراپی شانه + معرفی بهترین کلینیک

هزینه اوزون تراپی شانه به نوع کلینیک، تعداد جلسات درمانی و تجهیزات و دستگاه‌هایی که استفاده می‌شود بستگی دارد. به همین دلیل هزینه‌های اوزون درمانی با نرخ‌های متفاوتی تعیین می‌شود. برای اطلاع از قیمت اوزون تراپی شانه هنگام مراجعه به پزشک می‌توانید در ارتباط با تعداد جلسات تزریق گاز اوزون سؤال کنید. در ادامه این مقاله بیشتر در ارتباط با فاکتورهای تعیین کننده در هزینه اوزون تراپی شانه توضیح خواهیم داد.

 

 

تعرفه و هزینه اوزون تراپی شانه

افرادی که به دلیل عارضه درد شانه برای اوزون درمانی اقدام می‌کنند، در کنار تعداد جلسات باید در ارتباط با هزینه اوزون تراپی شانه نیز اطلاعات لازم را کسب کنند.

هم اکنون برخی از مراکز پزشکی در حوزه اوزون درمانی فعالیت دارند و هزینه‌ هر جلسه را با نرخ متفاوتی تعیین می‌کنند. در مجموع زمانی که به کلینیک‌های درمانی مراجعه می‌کنید، نرخ مربوط به هزینه اوزون تراپی و تزریق در نواحی مختلف را مشاهده خواهید کرد.

مقالات بیشتر: علت درد شانه چیست و چه درمان هایی دارد؟

 بسته به ماهیت و پیشرفت درد و تشخیص درمانگر جلسات درمانی متفاوتی برای بیماران تعیین می‌شود. از این رو متوسط نرخ هر جلسه از یک کلینیک به کلینیک دیگر متفاوت می‌باشد.


تعرفه و هزینه اوزون تراپی شانه 


عوامل موثر در هزینه اوزون تراپی شانه

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید هنگام برآورد هزینه اوزون تراپی شانه در نظر بگیرید، نوع تزریق گاز، تعداد جلسات درمانی و تجهیزات اوزون تراپی می‌باشد.

تکنولوژی‌ ها و دستگاه‌ های اوزون تراپی شانه

در دستگاه‌های اوزون تراپی فرایند کالیبراسیون غلظت انجام می‌شود. در این صورت نتایج درمان با هر دستگاه بسیار تفاوت ایجاد می‌کند. گاهاً دیده شده که برخی از مراکز از دستگاه‌های اوزون خانگی یا صنعتی برای اوزون تراپی استفاده می‌کنند.

ممکن است برخی از درمانگرها از یک دستگاه اوزون تراپی به شکل همزمان برای چند بیمار استفاده کنند. با کاهش پروتکل اوزون مورد نیاز تعداد جلسات اوزون تراپی زیادتر شده و با کاهش قیمت اوزون تراپی شانه به اشتباه ارزان بودن فرایند درمان برای مراجعین تداعی می‌شود. بنابراین قبل از مراجعه به مراکز اوزون تراپی در ارتباط با دستگاه‌های مورد استفاده اطمینان پیدا کنید تا تیم پزشکی از تجهیزات استاندارد استفاده کنند.

میزان تخصص و مهارت درمانگر

از دیگر عواملی که در هزینه اوزون تراپی شانه مؤثر است، تخصص پزشکی است که مراحل تزریق گاز اوزون را انجام می‌دهد. آن دسته از پزشکانی که مهارت و تجربه بیشتری دارند و در زمینه توانبخشی و ارتوپدی فعالیت می‌کنند، با نحوه تزریق گاز اوزون و تعداد جلسات آن بیشتر آشنایی دارند. اگر شما اوزون تراپی شانه را تحت نظر پزشکان توانبخشی انجام دهید، قطعاً به دلیل مهارت پزشکان باید هزینه بیشتری را بپردازید.

مقالات بیشتر: اوزون درمانی روشی مؤثر برای درمان درد کتف و شانه

حق الویزیت کلینیک برای انجام اوزون درمانی

کلینیک‌های اوزون تراپی شانه برای تعیین نوبت برای بیماران حق الویزیت متفاوتی را تعیین می‌کنند. در مجموع کلینیک‌های پایتخت نسبت به شهرستان‌ها هزینه متفاوتی را دریافت خواهند کرد. هر جلسه اوزون درمانی متوسط ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و براساس تشخیص پزشک و پیشرفت ضایعه تعداد جلسات تعیین خواهد شد.


عوامل موثر در هزینه اوزون تراپی شانه 


 تعداد جلسات اوزون درمانی

از مهمترین فاکتورهایی که در هزینه اوزون تراپی شانه تأثیر دارد، تعداد جلسات تزریق prp است. پزشکان متخصص براساس شدت عارضه جلسات مورد نیاز را مشخص می‌کنند.  هرچقدر تعداد جلسات بیشتر باشد، هزینه و قیمت اوزون تراپی شانه بیشتر خواهد بود. از این رو شدت آسیب و عارضه در تعداد جلسات اوزون درمانی تاثیرگذار خواهد بود.

بهترین کلینیک اوزون تراپی شانه

از آنجا که برای برخی از بیماران برآورد هزینه اوزون تراپی شانه اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم به کلینیک‌هایی مراجعه کنید که در ازای هزینه‌ای که می‌پردازید، تزریق گاز اوزون به صورت اصولی و همراه با استانداردهای لازم صورت بگیرد. نوع و کیفیت دستگاه‌هایی که در کلینیک‌ها استفاده می‌شود، بسیار اهمیت دارد، چرا که تکنولوژی‌هایی که در دستگاه‌های اوزون تراپی فرایند کالیبراسیون را انجام می‌دهند، متفاوت است و همین امر تفاوت بسیار زیادی در نتیجه درمان ایجاد می‌کند.

مقالات بیشتر: اوزون تراپی شانه چیست؟

به این منظور قبل از هر چیز باید به کیفیت تجهیزات کلینیک مورد نظر توجه کنید که از دستگاه‌های اوزون تراپی خانگی استفاده می‌کنند یا صنعتی. برخی از پزشکان با کاهش دادن میزان پروتکل اوزون مورد نیاز، تعداد جلسات را زیادتر می‌کنند. در حالی که برخی از بیماران به اشتباه تصور کنید که جلسات اوزون تراپی برای آنها ارزان برآورد شده است.

کلینیک اوزون درمانی دکتر ناصح یوسفی

اگر می‌خواهید به عوارض پس از اوزون تراپی شانه دچار نشوید، به مراکزی مراجعه کنید که دارای کادر متخصص باشند و ضمن آشنایی با استانداردهای تزریق گاز اوزون، مراقبت‌های بعد از هر جلسه را به بیماران ارائه کنند، چرا که هزینه‌ای برای که برای این فرایند می‌پردازید باید متناسب با کیفیت خدمات باشد. در حال حاضر برخی از کلینیک‌ها برای ۱۰ جلسه اوزون درمانی مبلغی بین ۳ تا ۵ میلیون دریافت می‌کنند. از این رو توصیه می‌کنیم که قبل از شروع درمان، در ارتباط با پزشکان و دستگاه‌های اوزون تراپی اطلاعات لازم را کسب کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که فرایند تزریق گاز اوزون را تحت نظر بهترین متخصصان انجام دهید تا در قبال هزینه‌ای که برای هر جلسه می‌پردازید، نتیجه مطلوبی را مشاهده کنید. اگر قصد درمان عارضه‌های مربوط به شانه از طریق روش اوزون درمانی را دارید، کلینیک پی آر پی دکتر ناصح یوسفی یکی از بهترین مراکز طب پزشکی غرب تهران است که با دستگاه‌های به روز و مدرن و با بهترین هزینه به روند درمان شما بیماران گرامی کمک می‌کند.

دکتر ناصح یوسفی

 خلاصه مطالب

 هزینه اوزون تراپی شانه براساس عواملی چون تعداد جلسات درمان، کادر پزشکی، مکان کلینیک، تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده تعیین می‌شود. از این رو فرایند تزریق گاز اوزون را توسط پزشکانی انجام دهید که با استانداردهای این روش درمانی آشنایی دارند و در ازای هزینه‌ای که می‌پردازید بهترین خدمات را دریافت کنید.

کلینیک prp دکتر یوسفی با استفاده از تجهیزات مدرن و استاندارد هزینه اوزون تراپی را به شکل مقرون به صرفه و مناسب برای بیماران تعیین می‌کنند. شما مراجعین گرامی می‌توانید در طول فرایند درمان با بهره‌مندی از بهترین خدمات این کلینیک روند بهبود خود را پس از چند جلسه مشاهده نمایید. برای ثبت نوبت خود می‌توانید با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی سایت در تماس باشید.


برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت پی آر پی ایران و هزینه اوزون تراپی شانه + معرفی بهترین کلینیک

علت درد شانه چیست و چه درمان هایی دارد؟

علت درد شانه چیست و چه درمان‌ هایی دارد؟ این سوال بسیاری از افرادی است که دچار عارضه شانه هستند و به دنبال بهترین روش درمانی می‌گردند. معمولا وقتی افراد دچار درد شانه می‌شوند، از روش‌های مختلفی برای تسکین درد استفاده می‌کنند. اما اگر وضعیت وخیم‌تر شود، باید حتماً با متخصصان ارتوپد و اوزون تراپی، اوزون تراپی شانه برای وضعیت بررسی شرایط مراجعه نمایند.

 

 

درد شانه در اکثر موارد طبیعی است، اما اگر فرد شانه فرد دچار آسیب شده باشد، باید حتماً مراحل درمان را طی کند تا دچار شانه درد مزمن نشوند. در ادامه این مقاله به این سوال که علت درد شانه چیست و چه درمان‌هایی دارد پاسخ خواهیم داد.

علت درد شانه به علت کشیدگی تاندون

علت درد شانه می‌تواند به دلیل حرکت دائم دست باشد. همچنین فرد ممکن است احساس درد موقت یا دائمی داشته باشد، اما در هر بار احساس درد شدت آن کم یا زیاد می شود. توجه داشته باشید درد غیر عادی و طولانی در شانه می‌تواند به دلایل مختلفی باشد. یکی از دلایل آن کشیدگی تاندون یا پارگی این قسمت می‌باشد. تاندون نوعی بافت محکم است که عضلات بدن را به استخوان‌ها متصل می‌کند.

با توجه به اینکه تاندون بافت محکمی است با این حال ممکن است در اثر فعالیت‌های زیاد دچار آسیب شود. آسیب دیدگی تاندون تبعات زیادی دارد. وقتی تاندون آسیب ببیند، فرد در انجام حرکات خود دچار اختلال می‌شود و درد شانه را احساس خواهد کرد. از دیگر عوامل کشیدگی تاندون افزایش سن افراد است. هر چقدر که کارهای تکراری انجام می‌شود، بیشتر احتمال پارگی تاندون وجود دارد.


علت درد شانه به علت کشیدگی تاندون 


 

به غیر از این دسته از افراد ورزشکاران نیز بیشتر در معرض کشیدگی و پارگی تاندون هستند، چرا که ورزشکاران به صورت مرتب فعالیت‌های تکراری انجام می‌دهند و بیش از حد به شانه خود فشار می‌آورند.

بیشتر بخوانید: سوالات متداول اوزون درمانی شانه

بورسیت و درد شانه

برخی مواقع علت درد شانه بوریست است. علت بروز عارضه بورسیت مربوط به التهاب بورس‌های شانه است. چنانچه درد در این ناحیه شانه را اذیت کند، به خاطر تاندون کشیدگی یا پارگی تاندون نیست، علت آن التهاب در کیسه‌های کوچکی است که بین تاندون و استخوان قرار دارند. این کیسه‌های کوچک دارای مایع هستند و شبیه و شکل آنها شبیه بالش می‌باشد.

این بیماری بیشتر در افراد بالای ۴۰ سال اتفاق می‌افتد. این کیسه‌های کوچک اگر پر از مایع شوند، ملتهب خواهند شد و حرکت شانه دچار مشکل می‌شود و سفت و متورم خواهد شد. در چنین شرایطی با استراحت کافی می‌توانید این مشکل را درمان کنید. اما حتماً در صورت بروز علائم بیشتر به پزشک مراجعه کنید تا روش‌های درمانی موثرتری را به شما پیشنهاد کنند.


بورسیت و درد شانه | تزریق پی آر پی زانو، اوزون تراپی دکتر ناصح یوسفی 


 درد شانه به علت پارگی روتاتورکاف

 افرادی که در سن میانسالی بوده یا فعالیت مکرر دارند، بیشتر در معرض پارگی روتاتور کاف هستند. در برخی از موارد وارد کردن ضربه سنگین به شانه‌ها باعث پارگی این قسمت می‌شود و فرد دچار درد شانه خواهد شد.

گاهی هم ضربه به صورت ناگهانی نیست و در اثر ضربات کوچک پاره خواهد شد. ورزشکارانی که در اجرای بیسبال، وزنه‌برداری، تنیس و پارو زدن فعالیت دارند، به دلیل حرکت زیاد شانه و دست ممکن است فشار زیادی به روتاتورکاف آنها وارد شود.

بیشتر بخوانید: درمان تاندونیت شانه با اوزون تراپی

 شانه یخ زده و علت درد شانه

 شانه یخ زده یکی دیگر از عارضه هایی است که علت درد شانه می‌باشد. این عارضه به تدریج و پس از گذشت مدتی احساس می‌شود. درد شانه سه حالت دارد:

حالت اول این است که فرد دامنه حرکت محدودی دارد و اگر بخواهد بیش از حد شانه را حرکت دهد دچار درد زیادی می‌شود.

در حالت دوم مفصل شانه بسیار سفت است.

حالت سوم به این صورت که درد شانه فرد آرام آرام شروع می شود و کم کم پیشرفت می کند. فردی که دچار شانه یخ زده باشد، شب‌ها احساس درد بیشتری دارد، چون وقتی روی شانه آسیب دیده می خوابد، فشار بیشتری وارد می‌شود. شانه یخ زده در زنان بیشتر از مردان شایع است و افراد بالای ۴۰ سال بیشتر درگیر هستند.

راه‌ های درمان درد شانه

علت درد شانه هر عارضه‌ای از جمله پارگی روتاتورکاف، پارگی تاندون و شانه منجمد باشد، باید برای درمان آن اقدام کرد. در مواقعی که درد بسیار حاد می‌شود، اگر به پزشک متخصص مراجعه نکنید، وضعیت شما بدتر هم خواهد شد. اگر می‌خواهید درد شانه را به حداقل برسانید، باید روش‌های درمانی را در پیش بگیرید. زمانی که دچار درد شانه شدید می‌شوید، فعالیت‌های خود را کاهش دهید. تمرینات و ورزش‌های مخصوص را شانه را چند هفته به صورت روزانه انجام دهید. برای انجام دادن تمرینات حتما سعی کنید اصول را به درستی رعایت کنید.


راه‌ های درمان درد شانه | اوزون تراپی دکتر ناصح یوسفی 


 

برخی از پزشکان از روش‌های مختلف درمانی از جمله فیزیوتراپی، استفاده از استروئیدها را پیشنهاد می‌کنند. اما یکی از نوین‌ترین روش‌هایی که در حال حاضر در علم پزشکی مورد توجه قرار دارد، روش اوزون تراپی می‌باشد. اوزون درمانی شانه می‌تواند به درمان برخی از عارضه‌های مربوط به شانه از جمله پارگی، کشیدگی تاندون، پارگی روتاتورکاف و شانه منجمد کمک کند. چراکه افرادی که دچار این عارضه می‌شوند، معمولاً التهاب شدیدی در ناحیه شانه احساس خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اوزون تراپی شانه چیست؟

اوزون درمانی شانه

اوزون تراپی یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به کاهش التهابات کمک کند. چرا که گاز اوزون پزشکی دارای بیشترین میزان اکسیژن می‌باشد که باعث افزایش گردش خون در قسمت شانه می‌شود. در نتیجه به تدریج التهابات کاهش می‌یابند و عارضه به کلی درمان خواهد شد. تعداد جلسات درمانی شانه بر اساس پیشرفت بیماری پزشکان تعیین خواهد شد. 

توصیه می‌کنیم حتماً به کلینیک‌های دارای پزشکان متخصص مراجعه کنید، چرا که پزشکان توانبخش و متخصص با استانداردهای تزریق گاز اوزون آشنایی دارند و مراقبت‌های بعد از هر جلسه را در اختیار بیماران قرار می‌دهند.

کلینیک پی آر پی دکتر ناصر یوسفی در غرب تهران آماده خدمت رسانی به بیمارانی است که دارای درد شانه هستند و می‌توانند در طی چند جلسه درمانی روند بهبود فرد را سرعت ببخشند. جهت دریافت مشاوره می‌توانید با شماره زیر در تماس باشید.

دکتر ناصح یوسفی | متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

خلاصه مطالب

علت درد شانه ممکن است به دلیل فعالیت‌های سنگین بالا رفتن سن، شانه منجمد، کشیدگی تاندون، پارگی روتاتور کاف و ...باشد. اگر افراد در مراحل اولیه درد برای درمان اقدام نکنند، ممکن است این عارضه‌ شدیدتر شود. بنابراین بهتر است به دنبال درمان‌های موثر باشند. در حال حاضر روش‌های درمان درد شانه از طریق تزریق داروهای خوراکی و موضعی است، اما یکی از بهترین روش‌ها که به عنوان کم تهاجمی‌ترین روش درمانی شناخته می‌شود، اوزون تراپی شانه است.

در این روش افراد می‌توانند تنها طی چند جلسه روند بهبود علائم درد شانه را مشاهده کنند. برای درمان علت درد شانه از طریق روش اوزون تراپی می‌توانید به کلینیک دکتر ناصح یوسفی مراجعه کنید. متخصصان این کلینیک بهترین خدمات را در این زمینه به بیماران گرامی ارائه خواهند داد. برای دریافت نوبت خود می‌توانید با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی در تماس باشید.

 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت پی آر پی ایران و علت درد شانه چیست و چه درمان هایی دارد؟

سوالات متداول اوزون درمانی شانه

پاسخ به سوالات متداول اوزون درمانی شانه به بیماران کمک می کند بتوانند تصمیم بهتری برای انتخاب اوزون تراپی شانه نسبت به سایر روش‌های درمانی داشته باشند و اطلاعات مفیدی کسب نمایند. اوزون درمانی شانه یکی از روش‌های مؤثر و کم تهاجم برای درمان عارضه‌های مربوط به تاندونیت شانه، شانه یخ زده، ساییدگی مفصل شانه است. افرادی که می‌خواهند از این روش درمانی استفاده کنند، معمولاً پرسش‌ها و سوالاتی دارند که قبل از انجام مراحل تزریق گاز اوزون مایلند جواب مناسبی دریافت کنند.

اوزون درمانی شانه از سوی پزشکان متخصص توصیه می‌شود و عوارض بسیار کمی دارد. این روش در حال حاضر جایگزین بسیاری از روش‌ها از جمله جراحی می‌باشد. برای آگاهی بیشتر از این روش، در ادامه به سوالات  متداول اوزون درمانی شانه اشاره خواهیم کرد.

سوالات متداول اوزون درمانی شانه در مورد درد تزریق گاز اوزون

یکی از سوالات متداول اوزون تراپی شانه این است که آیا تزریق گاز اوزون درد دارد؟ تزریق اوزون تراپی با سرنگ و نیدل‌های ظریف و مخصوص انجام می‌شود و قبل از تزریق ناحیه تزریق بی‌حس می‌شود و شما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.


سوالات متداول اوزون درمانی شانه در مورد درد تزریق گاز اوزون 


آیا تأثیر اوزون تراپی شانه موقتی است یا دائمی؟

از آنجا که گاز اوزون پزشکی در مفصل تزریق می‌شود، با ترمیم و بازسازی بافت مفصل درد به صورت دائمی کاهش می‌یابد و اختلالات اسکلتی و عضلانی در چند جلسه درمان خواهد شد. اما برخی سؤال دارند که آیا به تنهایی این روش درمانی کافی است؟ باید بگوییم که در کنار درمان به روش اوزون تراپی باید الگوی و سبک زندگی خود را نیز اصلاح نمایید، از افزایش وزن جلوگیری کرده و پیگیر مراحل درمان باشید. پزشکان متخصص اگر صلاح بدانند در کنار اوزون درمانی، روش های دیگر از جمله ورزش‌های خانگی و فیزیوتراپی را برای تقویت عضلات پیشنهاد می‌کنند.

مقالات بیشتر: اوزون تراپی شانه چیست؟

تعداد جلسات اوزون درمانی شانه چقدر است؟

از دیگر سوالات متداول اوزون درمانی شانه، پرسش در مورد تعداد جلسات اوزون درمانی است. پس از اولین جلسه درمانی و بررسی ناحیه مورد نظر می‌توان تعداد جلسات را با توجه به شدت درگیری و نواحی تحت درمان تعیین کرد. چنانچه شانه بیمار دچار آسیب زیادی شده باشد، ممکن است پزسک تعداد جلسات درمانی بیشتری را تعیین کند. 

آیا اوزون تراپی شانه عوارض دارد؟

یکی از سوالات متداول اوزون درمانی شانه این است که آیا این روش، خطر و عارضه ای دارد؟ اوزون تراپی شانه یکی از روش‌های ایمن و بدون عوارض است. در صورتی که توسط متخصصان طب پزشکی مراحل درمان انجام شود، بهترین روش درمانی می‌باشد. چنانچه به کلینیک هایی مراجعه کنید که کادر پزشکی مجربی ندارند، ممکن است درگیر عوارض مختلفی از جمله عفونت یا حتی آمبولی ریه و قلب شوید. از این رو حتما در انتخاب مرکز درمانی خود دقت داشته باشید. 

آیا می‌ توان به جای عمل تعویض مفصل شانه روش اوزون تراپی را انجام داد؟

باید بگوییم که درصد موفقیت این روش بستگی به میزان آسیب دیدگی مفصل دارد. برخی از افرادی که دچار آسیب‌دیدگی شدید شده باشند، روند درمان طولانی‌تری خواهند داشت. در بیماری‌هایی که بافت غضروف شانه از بین رفته باشد، اوزون درمانی شانه می‌تواند تا ۸۰ درصد باعث بهبودی افراد شود.

آیا می‌ توان به جای عمل تعویض مفصل شانه روش اوزون تراپی را انجام داد؟

فواید اوزون درمانی شانه چیست؟

از سوالات  متداول اوزون تراپی شانه در ارتباط با فواید این روش است. اوزون تراپی در مقایسه با دیگر روش‌ها از جمله جراحی مزایای بیشتری دارد. این روش با خواص ترمیمی که دارد، جزو روش‌های درمانی بسیار موفقیت آمیز می‌باشد. اگر شخص هر روز نیز این گاز را تزریق کند، هیچ عارضه‌ای ندارد.

مقالات بیشتر: درمان تاندونیت شانه با اوزون تراپی

هزینه تراپی اوزون تراپی شانه چقدر است؟

اوزون درمانی در مقایسه با دیگر روش‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. بر اساس ناحیه تحت درمان میزان جلسات محاسبه می‌شود و پزشکان متخصص با بررسی کردن این ناحیه و میزان جوابدهی به روش اوزون تراپی، تعداد جلسات و قیمت اوتراپی شانه را در تعیین می‌کنند.

دستورالعمل‌ های پس از تزریق اوزون در مفصل شانه چیست؟

پس از تزریق اوزون حتماً باید یک روز در منزل استراحت کنید.

از بلند کردن هرگونه جسم سنگین و خم شدن به مدت ۴ الی ۶ هفته پس از درمان خودداری کنید.

پس از گذشت دو روز از درمان اجازه فعالیت‌های سبک را خواهید داشت.

در دوره مراقبت‌های پس از اوزون درمانی، تمرینات ورزشی توصیه شده از سوی پزشکان را حتماً انجام دهید.


 


موارد منع اوزون درمانی شانه چیست؟

علی رغم اینکه اوزون درمانی شانه یکی از بهترین روش‌های درمان است، به افرادی که در شرایط زیر هستند توصیه نمی‌شود:

1- خانم‌های باردار: در حالی که هیچگونه مطالعه در ارتباط با خطر اوزون درمانی برای جنین صورت نگرفته، اما برای اطمینان بهتر است زنان باردار از این روش استفاده نکنند.

2- افراد مبتلا به پرکاری تیروئید: کسانی که غده تیروئید پرکار دارند، ممکن است به درمان واکنش‌ ضعیفی نشان دهند.

مقالات بیشتر: اوزون درمانی روشی مؤثر برای درمان درد کتف و شانه

3- افراد دارای اختلال ترومبوسیتوپنی: این بیماری یک نوع اختلال خون است که در آن مغز استخوان پلاکت کافی تولید نخواهد کرد و به دلیل توانایی بدن در پردازش اکسیژن روش اوزون تراپی منع مصرف دارد.

مسمومیت با الکل: آن دسته از بیمارانی که اوزون درمانی را انتخاب می‌کنند، باید هرگونه از نوشیدن الکل خودداری نمایند.

بهترین کلینیک اوزون تراپی شانه در تهران کدام است؟

یکی از سوالات متداول اوزون درمانی شانه در ارتباط با مراجعه به بهترین کلینیک است. در حال حاضر کلینیک‌های متعددی درمان به روش اوزون تراپی را انجام می دهند. اما توصیه می کنیم به کلینیکی مراجعه کنید که دارای متخصصان توان بخشی با ارتوپدی است، چرا که اگر گاز اوزون به درستی تزریق نشود، ممکن است عوارض جانبی از جمله عفونت و آمبولی قلب و ریه را در پی داشته باشد و آسیب‌های جبران ناپذیر را به بدن بیمار وارد کند.

بنابراین باید حتماً به مرکز درمانی مراجعه کنید که دارای متخصصان باسابقه در حوزه اوزون تراپی شانه هستند. کلینیک دکتر ناصح یوسفی از بهترین کلینیک‌های غرب تهران است که با داشتن کادر متخصص پزشکی فرایند تزریق گاز اوزون را به بهترین شکل انجام می‌دهد. برای دریافت مشاوره و ثبت نوبت می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

دکتر ناصح یوسفی

خلاصه مطالب

سوالات متداول اوزون تراپی شانه به این دلیل از سوی بیماران مطرح می‌شود که مایلند اطلاعات بیشتری راجع به مراحل درمان و همچنین مزایا و عوارض این روش دریافت کنند. اوزون تراپی شانه برای بیمارانی که دچار عارضه‌های ساییدگی شانه، تاندونیت شانه هستند مفید است و از سوی پزشکان متخصص بسیار توصیه می‌شود.

از آنجا که بسیاری از بیماران در ارتباط با این روش درمانی سؤال دارند، در این مقاله سعی کردیم به بسیاری از این سوال‌ها پاسخ دهیم. چنانچه شما بیماران گرامی قصد درمان از طریق روش اوزون تراپی را دارید، می توانید به کلینیک پی‌ آر‌ پی دکتر یوسفی مراجعه کنید تا روند بهبود را تنها پس از چند جلسه مشاهده نمایید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک نمایید. 

منبع: سایت پی آر پی ایران و سوالات متداول اوزون درمانی شانه

درمان تاندونیت شانه با اوزون تراپی

در علم پزشکی نوین درمان تاندونیت شانه با اوزون تراپی بسیار توصیه می‌شود. اوزون تراپی یکی از روش‌های بدون تهاجم است که از طریق تزریق گاز اوزون به مفصل شانه، اکسیژن رسانی و افزایش خون شدت می‌یابد و در نتیجه افرادی که دارای این عارضه هستند، پس از چند جلسه روند بهبود را مشاهده خواهند کرد.

 

 

چنانچه شما از درد تاندونیت شانه یا پارگی روتاتورکاف یا دیگر مشکلات مربوط به مفصل شانه رنج می‌برید و به فکر روش جراحی هستید، قبل از هر چیز بد نیست به دنبال روش‌های جایگزین باشید. اوزون تراپی یکی از بهترین روش‌های درمانی جایگزین است که تأثیر زیادی در روند بهبود بیماران دارد. در ادامه این مطلب بیشتر در مورد درمان تاندونیت شانه با اوزون تراپی توضیح خواهیم داد.

تاندونیت شانه چیست و به چه علتی به وجود می‌آید؟

تاندونیت شانه که به عنوان تاندونیت روتاتورکاف نیز شناخته می‌شود، ناشی از التهابات تاندون دو سر بازو می‌باشد. این عارضه زمانی به وجود می‌آید که استخوان‌های شانه باعث التهاب تاندون شود. درد تاندونیت معمولاً در قسمت سرشانه احساس می‌شود و به پایین بازو نیز شیوع پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: شانه یخ زده چیست؟ + علائم

زمانی که شانه پیچ خورده باشد یا زمانی که بازو از بالای سر حرکت می‌کند، معمولاً این عارضه به وجود می‌آید و علائم آن می‌تواند به مرور زمان شدت یابد. مفصل شانه کاسه مانند است و زمانی که بازو بالا می‌رود، قوس کوراکو آکرومیال در مقابل غشای کاهش دهنده اصطکاک فشرده خواهد شد و تاندون‌ها تحت فشار قرار خواهند گرفت. استفاده مکرر از بازو باعث التهاب و همچنین درد تاندون‌ها می‌شود و مشکلاتی در بیماران بوجود می‌آورد.


تاندونیت شانه چیست و به چه علتی به وجود می‌آید؟


مهمترین علائم تاندونیت شانه

بیمارانی که در ناحیه شانه دچار درد شدیدی هستند، در حین حرکت با  مشکل می‌شوند و در چنین شرایطی مایلند بدانند که آیا نشانه‌های تاندونیت شانه را دارند. مهم‌ترین علائم این عارضه عبارتند از:

1- درد بسیار شدید شانه

2- کاهش دامنه حرکت شانه

3- کاهش قدرت بلند کردن اجسام

4- صدای نابهنجار در شانه

5- سفتی شانه

نحوه تشخیص تاندونیت شانه

برای تشخیص تاندونیت شانه ابتدا باید با پزشک متخصص در ارتباط باشید تا برای معاینه فیزیکی شما اقدام کند. بررسی آسیب‌ها معمولاً به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به سابقه سلامت شماست. علاوه بر معاینه فیزیکی نیز معایناتی بر روی بیماران انجام می‌شود تا تاندونیت شانه تشخیص داده شود که شامل موارد زیر هستند:

1- سونوگرافی: برای ایجاد تصاویری از اندام‌ها و بافت‌ها

2- ام آر آی: که از امواج رادیویی برای تهیه تصاویر دقیق از اندام‌های داخلی و بافت‌ها کمک گرفته می‌شود.

3- اشعه ایکس: تصاویری از بافت‌های داخلی استخوان‌ها و اندام‌ها را نشان می‌دهد.


نحوه تشخیص تاندونیت شانه 

 

روش‌ های درمان تاندونیت شانه چیست؟

تاندونیت شانه از طریق روش‌های متعددی قابل درمان می‌باشد که متداول‌ترین این شیوه‌ها شامل موارد زیر است:

دارو درمانی

یکی از روش‌هایی که معمولاً برای درمان تاندونیت شانه کاربرد دارد، استفاده از داروهای ضد التهابی است. پزشکان متخصص تزریق کورتیزون با لیدوکائین  به بورس شانه را توصیه می‌کنند و هنگام تزریق برای دو هفته نباید فعالیت‌های شدید داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اوزون تراپی درمان قطعی شانه یخ زده

روش جراحی

زمانی که پارگی روتاتورکاف اتفاق می‌افتد، برای درمان التهابات شانه باید روش جراحی را انتخاب کنید.

استفاده از کمپرس یخ

یک کیسه یخ را با حوله بپوشد و حداقل دو بار در روز ۲۰ دقیقه بر روی ناحیه درد قرار دهید.


اوزون تراپی و روش‌ های درمان تاندونیت شانه چیست؟


روش اوزون تراپی تاندونیت شانه

یکی از بهترین روش‌هایی که بیشتر پزشکان توصیه می‌کنند، درمان از طریق اوزون درمانی است که باید تحت نظر متخصصان انجام شود. درمان تاندونیت شانه  با اوزون تراپی از کم تهاجم‌ترین روش‌ها است و در حال حاضر به عنوان یک روش نوین جایگزین روش‌های دیگر بالاخص جراحی توصیه می‌شود.

در هنگام تزریق گاز اوزون، سطح اکسیژن و خونرسانی در بدن افراد افزایش می‌یابد و بیماران تنها در چند جلسه علائم و نشانه‌های بهبودی را مشاهده خواهند کرد.

درمان از طریق تزریق گاز اوزون پزشکی آسیب‌های مربوط به اختلالات اسکلتی و عضلانی را از بین می‌برد. بر اساس یافته‌های پزشکی به کمک این روش ۷۵ احتمال دارد که درد مزمن ناحیه شانه از بین برود. اوزون تراپی باعث انتقال سیگنال‌ها به سلول‌های بنیادی فرد می‌شود و تحریک سلول‌ها آسیب‌های طولانی مدت مفاصل و ماهیچه‌ها را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید: اوزون تراپی شانه چیست؟

از سوی دیگر جریان خون و میزان نیکوتین آدنین دی نوکلئوتید (NAD) در بدن افزایش پیدا می‌کند. این روش در مجموع التهابات بافت‌های ماهیچه را از بین می‌برد و می‌توان از این روش به عنوان یک درمان ایده‌آل استفاده کرد.

برای انجام اوزون تراپی تاندونیت شانه می‌توانید با کلینیک prp دکتر ناصر یوسفی در ارتباط باشید. مشاوران این کلینیک شما را در خصوص نحوه انجام اوزون درمانی تاندونیت شانه و تعداد جلساتی که به درمان نیاز دارید، راهنمایی خواهند کرد.

دکتر ناصح یوسفی

خلاصه مطالب

درمان تاندونیت شانه با اوزون تراپی یکی از بهترین روش‌هایی است که پزشکان متخصص برای کاهش التهابات شانه توصیه می‌کنند. بیمارانی که دچار عارضه تاندونیت روتاتورکاف هستند، در وهله اول ترجیح می‌دهند که از روش‌های دارو درمانی و در نهایت از روش جراحی استفاده کنند. اما یکی از روش‌های جایگزین که به عنوان یکی از روش‌های کم تهاجم و ایمن شناخته می‌شود، اوزون درمانی شانه است که طی چند جلسه با کاهش التهابات قسمت شانه، روند بهبود بیمار تسریع خواهد یافت.

برای انجام اوزون تراپی تاندونیت شانه می‌توانید به کلینیک پی آر پی دکتر ناصر یوسفی به عنوان بهترین کلینیک اوزون درمانی غرب تهران مراجعه کنید. این کلینیک با داشتن بهترین کادر توانبخشی و پزشکان مجرب می‌توانند تنها طی چند جلسه درمانی به بهبود شما بیماران گرامی کمک کنند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت پی آر پی ایران و درمان تاندونیت شانه با اوزون تراپی

اوزون تراپی درمان قطعی شانه یخ زده

روش اوزون تراپی درمان قطعی شانه یخ زده بشمار می‌آید و افرادی که درگیر این عارضه هستند، پس از چند جلسه درمانی می‌توانند روند بهبود را مشاهده کنند. در روش اوزون تراپی با تزریق گاز اوزون میزان درد و التهاب در ناحیه شانه کاهش می‌یابد. شانه منجمد یا کپسولیت چسبنده باعث درد و سفتی شانه می‌شود و بیشتر افراد ۴۰ تا ۶۰ سال را درگیر می‌کند.

یکی از بهترین درمان‌ها برای کپسول چسبنده یا شانه یخ زده، اوزون درمانی است. در این روش با افزایش گردش خون، میزان اکسیژن رسانی به مفصل‌های شانه افزایش پیدا می‌کند. شما بیماران گرامی برای جلوگیری از هرگونه عارضه جانبی بهتر است که مراحل درمان را زیر نظر متخصصان انجام دهید. در ادامه بیشتر به روش اوزون تراپی درمان قطعی شانه یخ زده اشاره خواهیم کرد.

اوزون تراپی چیست و چگونه به درمان شانه یخ زده کمک می‌کند؟

اوزون تراپی یکی از نوین‌ترین روش‌های درمان پزشکی است که در آن گاز اوزون به شانه افراد تزریق می‌شود. این گاز نوعی از اکسیژن است که بی‌رنگ می‌باشد و از سه‌اتم اکسیژن تشکیل شده است.

اوزون می‌تواند اثرات درمانی برای آرتریت، بیماری‌های قلبی و ضدعفونی زخم‌ها داشته باشد. در حال حاضر اوزون تراپی درمان قطعی شانه یخ زده تلقی می‌شود و می‌تواند باعث کاهش درد و التهابات بیمار شود.



در روش اوزون تراپی مخلوطی استفاده می‌شود که حاوی %96-95 اکسیژن و %5-4 O3 است. تعدیل التهابات و کاهش درد از اثرات مثبت اوزون درمانی است. تزریق گاز o3 باعث از بین رفتن مواد آلگوژنیک و غیر فعال شدن برادی کینین و تغییر روند ترشح سروتونین در بدن می‌شود. این موارد که باعث درد بدن می‌شوند، از طریق اوزون درمانی خنثی خواهند شد. از اثرات دیگر اوزون تراپی شل شدن عضلات از طریق تأثیر مستقیم بر فیبر‌های عضلانی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اوزون تراپی شانه چیست؟

 مزایای اوزون تراپی برای درمان شانه یخ زده

در علم پزشکی اوزون تراپی درمان قطعی شانه یخ زده می‌باشد. معمولاً دردی که از کپسولیت چسبنده به وجود می‌آید، مبهم و دردناک است. در اوایل بیماری و زمانی که فرد بازوی خود را حرکت می‌دهد، درد شدت پیدا خواهد کرد.

این درد معمولاً در ناحیه خارجی شانه و بالای بازو است. اوزون درمانی می‌تواند باعث بهبود علائم و کاهش التهابات شود. برخی از مزایای درمان شانه یخ زده از طریق اوزون درمانی شامل موارد زیر است:

1- کاهش التهابات

2- کاهش درد

3- بهبود انعطاف پذیری

4- افزایش دامنه حرکتی مفصل شانه

5- افزایش اکسیژن رسانی به مفصل‌های شانه

بیشتر بخوانید: اوزون درمانی روشی مؤثر برای درمان درد کتف و شانه

چگونه برای درمان شانه یخ زده از طریق اوزون درمانی آماده شویم؟

قبل از جلسه درمان پزشک متخصص در یک جلسه مشاوره همه اطلاعات در مورد بیماری شما را دریافت خواهد کرد. پزشکان غالباً بسته به نوع بیماری و ناحیه درمان از بیماران می‌خواهند که نکات خاصی را رعایت کنند و برای تزریق گاز آماده شوند.

قبل از جلسه اوزون تراپی و ۴۸ ساعت پس از آن به هیچ عنوان از داروهای ضد التهاب استفاده نکنید. از سوی دیگر مصرف زیاد از آب نیز ضروری می‌باشد.

در طی جلسه درمان تا حد امکان لباس کمتری بپوشید، چرا که گاز اوزون از طریق پوست جذب می‌شود. برای به حداکثر رساندن فواید و مزایای درمان بهتر است که حتی الامکان یا چیزی نپوشید یا لباس کمتری به تن داشته باشید.

<yoastmark class=

اوزون تراپی شانه منجمد به چه افرادی توصیه نمی‌ شود؟

روش اوزون تراپی درمان قطعی شانه یخ زده یا کپسولیت چسبنده محسوب می‌شود، اما برای برخی از افراد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

1- دوران بارداری: اوزون درمانی برای خانم‌های باردار به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: شانه یخ زده چیست؟ + علائم

2- داشتن پرکاری تیروئید: اوزون درمانی برای آن دسته از افرادی که پرکاری تیروئید دارند، مناسب نیست.

3- بیماری ترومبوسیتوپنی: افرادی که مبتلا به بیماری ترومبوسیتوپنی هستند بهتر است که از روش اوزون درمانی استفاده نکنند.

هزینه اوزون تراپی شانه یخ زده

هزینه اوزون تراپی شانه یخ زده معمولاً بر اساس نوع بیماری و شرایط بیمار، کلینیک درمانی و مهارت پزشکان متفاوت است. از سوی دیگر تجهیزات و امکاناتی که برای درمان بیماران استفاده می‌شود در هر کلینیکی متفاوت خواهد بود.

پزشک در جلسه مشاوره اطلاعات لازم را در ارتباط با هزینه‌ها به شما اعلام خواهد کرد. توصیه می‌کنیم در قبال هزینه‌ای که برای اوزون تراپی شانه می‌پردازید، حتماً به کلینیک‌های معتبر با داشتن پزشکان متحصص مراجعه کنید تا مراحل تزریق گاز اوزون بدون عارضه انجام شود.

کلینیک پی آر پی دکتر ناصح یوسفی از بهترین مراکز درمانی غرب تهران است و کادر پزشکی این کلینیک اوزون درمانی شانه را با بهترین تجهیزات برای شما بیماران گرامی انجام خواهند داد.  برای دریافت مشاوره و نوبت اوزون تراپی شانه یخ زده از پزشکان مجرب این مجموعه می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

دکتر ناصح یوسفی

 خلاصه مطالب

در علم پزشکی نوین این روش درمان قطعی شانه یخ زده به شمار می‌آید. عارضه شانه منجمد یا کپسولت چسبنده باعث سفتی و درد شدید در ناحیه شانه می‌شود و التهابات زیادی در این ناحیه به وجود می‌آید. اوزون درمان یک روش مؤثر برای شانه یخ زده می‌باشد، چرا که هنگام تزریق گاز اوزون میزان گردش خون در بدن افراد افزایش پیدا می‌کند و اکسیژن رسانی در نواحی مختلف شانه باعث کاهش درد و التهابات خواهد شد.

برای اینکه بتوانید از مزایای شانه منجمد بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم که حتماً فرایند درمان را تحت نظر پزشکان متخصص انجام دهید. کلینیک پی آر پی دکتر ناصح یوسفی به عنوان یکی از بهترین مراکز درمانی با داشتن بهترین و مجرب‌ترین توانبخشان کشور مراحل اوزون تراپی را با رعایت نکات پزشکی و با بهترین تجهیزات و بهترین قیمت اوزون تراپی انجام خواهند داد و پس از هر جلسه مراقبت‌های پس از درمان را دریافت خواهید کرد.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

منبع: سایت پی آر پی ایران و اوزون تراپی درمان قطعی شانه یخ زده